Sunday, June 13, 2010

Ariel 'Peter Pan' membuat onar??

Hurm... nampaknya vokalis band terkenal dari seberang, 'Peter Pan', telah terkantoi. Berikut paparan berita dari Harian Metro...

Pegawai kanan polis, Brigadier Jeneral Zainuri Lubis berkata demikian semalam ketika mengulas kenyataan jurucakap Kementerian Perhubungan dan Teknologi Maklumat yang mendakwa pihaknya sudah mengenal pasti komputer yang digunakan untuk muat naik video seks membabitkan ketiga-tiga selebriti itu. Zainuri berkata, pihaknya akan melancarkan siasatan terhadap penyebar video itu sebaik menerima maklumat daripada kementerian terbabit.

Dalam pada itu, Ariel yang sudah digelar Ariel ‘Peterporn’ selepas video lucah itu tersebar, mengambil sikap berdiam diri selepas disoal siasat oleh polis, semalam.

Dia dan Luna yang disoal selama kira-kira dua setengah jam enggan bercakap kepada wartawan yang menanti mereka di luar balai polis di Jakarta. Sementara itu, pengerusi sebuah pertubuhan bukan kerajaan menggesa polis supaya turut menyiasat suami Cut, Yusuf Subrata berhubung video berkenaan.

Farhat Abbas dari Lembaga Sosial Masyarakat Jamin Rakyat berkata, tindakan Yusuf berdiam diri tidak boleh diterima walaupun dia bertindak demikian untuk menutup aib isterinya.

Farhat turut mengesyorkan supaya polis memeriksa kesihatan Ariel, Luna dan Cut memandangkan apa yang mereka lakukan membabitkan seks bebas yang jika dibiarkan akan menyebabkan virus tersebar luas. — Agensi

No comments:

Post a Comment

Sila Poskan Komen Anda...